فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
+ فقط به خاطر تو ...






kolbe asheganeye ma 2ta

taghdim b tamame asheghaye donya

خدایا   !   

من در کلبه فقیرانه خود چیزی را دارم که تو در عرش کبریائی خود نداری..........

 

من چون توئی دارم، وتو چون خودی نداری

 

این نوشتو برا عشقم زهرا نوشتم آخر چت کردنمون

دیدم خوشش اومد اینم گذاشتم تو وبلاگمون



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 10 دی 1391برچسب:,ساعت 1:42 توسط ma2ta| |

خیلــــــــــــــــــــــــــــــی دوستت دارم عزیزدلم


قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت